زمانی را بیاد بیاورید که کمپین های تبلیغاتی و فضای مجازی وجود نداشت و مردم بطور مستقیم و بصورت شفاهی کیفیت یک برند را به یکدیگر توصیه می کردند. در عصر حاضر نیز بسیاری از کمپانی ها بدنبال چنین اتفاقی هستند زیرا این روند طبیعی تر و تاثیرگذارتر خواهد بود. اندی سرنوویتز نویسنده این کتاب عقیده دارد: کاری کنید تا مردم به رایگان برای شما تبلیغ کنند. هدف این نوع مارکتینگ این است که به مردم دلیلی بدهید تا درباره محصول شما صحبت کنند و کاری کنید تا این نوع گفتگوها راحتتر اتفاق بیفتد.

مدل 5T در بازاریابی دهان به دهان چیست؟

Talkers به افرادی اشاره دارد که بعنوان پیاده نظام و تبلیغ کنندگان ما هستند. این دسته از افراد میتوانند شامل مشتریان راضی، وبلاگ نویسان و سایت های مختلف باشند.

Topics کلمات کلیدی و عنوان هایی هستند که توسط افراد فوق مطرح میشوند.

Tools به ابزار و منابعی اشاره می کند که قرار است نام برند ما را به گوش همه برساند. وبلاگها، پست های اینستاگرام و… از این جمله ابزارها هستند.

Taking Part به همراهی شما بعنوان صاحب برند در این گفتگوها میپردازد.

Tracking گرفتن بازخورد و ردیابی آنچه در بیرون اتفاق می افتد. اینکه بدانید در مورد شما چگونه گفته میشود.

منبع : https://tehrannlp.com

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *