تبلیغات همسان جلوی بی‌حوصلگی و کسل شدن بازدیدکننده‌ها را می‌گیرد. مخاطبان وبسایت‌ها همیشه از دیدن تبلیغات، کلافه و بی‌حوصله می‌شوند. آنها پس از مدتی دیگر به سرعت از کنار این تبلیغات عبور می‌کنند. اما خواندن متون آموزنده‌ای که قصد آن تبلیغ محصولی است و این کار را کاملا محتاطانه انجام می‌دهد، می‌تواند نظر مشتریان بالقوه را به خود جلب کند.

تا زمانی که محتوای ارائه شده مربوط به موضوعات سایت‌های تبلیغ‌دهنده و همچنین جذاب باشد، می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند و در نتیجه محصول شما به خوبی دیده و معرفی شود.

۳. مستتر بودن تبلیغ

بررسی‌ها نشان داده است که بیشتر مخاطبان، تبلیغات همسان را مقاله می‌دانند. در واقع بیشتر آنها نمی‌توانند به راحتی تشخیص دهند که کدام مطلب مقاله و کدام یک تبلیغ است. در ضمن مخاطبان، به محصولات یا خدماتی که به‌وسیلهٔ تبلیغات همسان معرفی شده‌اند، بیشتر می‌توانند اعتماد کنند و حتی اگر متوجه شوند با نوعی تبلیغ سروکار دارند، کمتر از کنار آن تبلیغ، بی‌توجه رد می‌شوند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *