بازاریابی و تبلیغات

۱۶. استفاده از تکنولوژی‌های فروش –  ۱۷. ایجاد ارتباط میان فعالیت‌های روزانه و هدف فروش

۱۶. استفاده از تکنولوژی‌های فروش – ۱۷. ایجاد ارتباط میان فعالیت‌های روزانه و هدف فروش

۱۶. استفاده از تکنولوژی‌های فروش بسیاری از بخش‌های فروش برای بهبود کارایی و کوتاه کردن چرخه فروش، از تکنولوژی‌های جدید استفاده می‌کنند. با اینکه این روزها ادامه...

۱۴. استفاده از مهارت‌های بازاریابی – ۱۵. تلاش فعالانه برای تبدیل مشتری بالقوه به خریدار

۱۴. استفاده از مهارت‌های بازاریابی – ۱۵. تلاش فعالانه برای تبدیل مشتری بالقوه به خریدار

۱۴. استفاده از مهارت‌های بازاریابی خیلی‌ها معتقدند که بازاریابی در حال بلعیدن فروش است! ما معتقدیم بازاریابی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که «فروش» باید آنها را ادامه...

۱۱. بازاریابی تلفنی

۱۱. بازاریابی تلفنی

دوره‌ی جلسات حضوری و فروش سر مزرعه رو به اتمام است و به‌تدریج همه‌چیز جای خود را به ویدئو‌کنفرانس‌ها و ارتباطات غیرحضوری خواهد داد. درنتیجه فروشنده باید قابلیت ادامه...