زرد و نارنجی: این رنگهای شاد، خوش بینی و مثبت اندیشی را تقویت میکنند. رنگ زرد ممکن است نوزادان را به گریه بیندازد و نارنجی حس احتیاط را برمیانگیزد. در ترغیب ادامه...
• قرمز: رنگ قرمز با خلق حس اضطرار برای فروشهای دورهای با هدف خالی کردن انبارها مناسب است. قرمز به افزایش اشتها کمک میکند، به همین دلیل رنگ غالب در بیشتر ادامه...
به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم. امروز با بحث چگونه از روانشناسی رنگ در ادامه...
با سلام. سروران بزرگوار، از این که تا این لحظه با ما همراه بوده اید از شما سپاس گزاریم و ساعات خوشی را برای شما آرزو می کنیم. امید که مطالب مورد استفاده شما عزیزان ادامه...
۱۸. مدیریت فعالیتها مانند مدیریت پرتفولیو فروشندگان باتجربه به ارتباطات خود به چشم پرتفولیو (سبد سرمایهگذاری) نگاه میکنند. آنها زمان خود را (مانند سهام در بورس) ادامه...
۱۶. استفاده از تکنولوژیهای فروش بسیاری از بخشهای فروش برای بهبود کارایی و کوتاه کردن چرخه فروش، از تکنولوژیهای جدید استفاده میکنند. با اینکه این روزها ادامه...
۱۴. استفاده از مهارتهای بازاریابی خیلیها معتقدند که بازاریابی در حال بلعیدن فروش است! ما معتقدیم بازاریابی حرفهای زیادی برای گفتن دارد که «فروش» باید آنها را ادامه...
بازاریابی در شبکه های اجتماعی رو به گسترش است و این شبکهها به بستری برای فروش آنلاین تبدیل شدهاند. بسیاری از فروشندگان حرفهای از فیسبوک، توئیتر، لینکدین، ادامه...
دورهی جلسات حضوری و فروش سر مزرعه رو به اتمام است و بهتدریج همهچیز جای خود را به ویدئوکنفرانسها و ارتباطات غیرحضوری خواهد داد. درنتیجه فروشنده باید قابلیت ادامه...
فروشندگان باید قدرت نویسندگی داشته باشند. این مهارت فروش از زمانی مهم شده است که بسیاری از ارتباطات با مشتریان از طریق ایمیل صورت میگیرد. در هنگام کپیرایت، چند ادامه...
۸. کمک به مشتری کمک کردن بیشتر از اینکه یک مهارت فروش باشد، یک ذهنیت است که باید در خودتان نهادینه کنید. بسیاری از فروشندگان با این مورد دستوپنجه نرم میکنند. سعی ادامه...