آیا سبزی طبیعت و آبیِ آسمان بی کران، به شما احساس آرامش میدهند؟ آیا رنگ قرمز چراغ راهنماییورانندگی، شما را به احتیاط وا میدارد؟
تأثیر رنگها بر رفتار و تصمیمهای انسان حقیقتی ثابتشده است؛ حقیقتی که طراحان و بازاریابها بهخوبی از آن بهره گرفتهاند. جالب است بدانید گاهی تنها دلیل خرید برخی محصولات، رنگشان است! طبق آمار، برای ۹۳ درصد خریداران «ظاهر محصول» اولویت دارد و از این میان ۸۵ درصد نیز «رنگ محصول» را دلیل اصلی خریدشان معرفی کردهاند. اگر این ارقام برایتان عجیب است، بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با جادوی رنگها و روانشناسی رنگ در بازاریابی آشنا شوید.
دیدگاهتان را بنویسید