۱۸. مدیریت فعالیتها مانند مدیریت پرتفولیو
فروشندگان باتجربه به ارتباطات خود به چشم پرتفولیو (سبد سرمایهگذاری) نگاه میکنند. آنها زمان خود را (مانند سهام در بورس) در فرصتهای گوناگونی سرمایهگذاری میکنند و میدانند تعدادی از آنها به نتیجه نخواهد رسید. آخر هر هفته نیز تمام سرمایهگذاریهای خود را بررسی میکنند تا برآورد کنند کدامیک از آنها به سودآوری میرسد. از طریق مدیریت سبد سرمایهگذاری فعالیتهایشان، میفهمند که آیا به هدف خود میرسند یا خیر؟
میبینید؟ علم فروش دیگر بهسادگی گذشتهها نیست. تازه این مطلب تمام مهارتهای نوین فروش را پوشش نداده است، اما به کمک همین ۱۸ مهارت فروش هم میتوان به دنیای فروش نوین پا گذاشت. نظر شما چیست؟ کدامیک از این مهارتها به نظر شما کاربردی است و کدام موارد را قبلا هم اجرا میکردید؟
دیدگاهتان را بنویسید