دورهی جلسات حضوری و فروش سر مزرعه رو به اتمام است و بهتدریج همهچیز جای خود را به ویدئوکنفرانسها و ارتباطات غیرحضوری خواهد داد. درنتیجه فروشنده باید قابلیت مدیریت فروش از طریق تلفن را نیز داشته باشد. بازاریاب تلفنی باید با تکنیکهای برتر در فروش تلفنی آشنا باشد و همچنین تواناییهایی مانند قدرت تشخیص تُن صدای مخاطب برای ارزیابی میزان تمایل وی به خرید را داشته باشد. بهتر است فروشندگان به تکنولوژیهای جدید (مثلا اسکایپ، فیس تایم و …) مسلط باشند تا در صورت لزوم بتوانند مکالمههای غیرحضوری تأثیرگذارتری صورت بدهند.
دیدگاهتان را بنویسید