یکی از متداولترین نقاط ضعف کسبوکارها، پشتیبانی ضعیف از مشتریان است. اگر مشتریانِ محصولات یا خدمات شما بخواهند درباره تجربه خود نظری بدهند، باید راهی آسان و سریع ادامه...
شاید کسبوکار شما مشتریان زیادی داشته باشد، اما آیا شما هم از آنها شناخت کافی دارید؟ مشتریان شما دوست دارند از محصولات و خدمات جدید مطلع شوند. تبلیغات بهترین روش ادامه...
مشتری مداری و دادن حق به مشتریان جزء خطمشیهای مهم کسب و کارهای امروزی است. بااینحال، پیچیدگیهای دنیای امروز ظرافتهای خاصی را برای رفتار با مشتریان ادامه...
به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم.امروز 12 شهریور ماه 1401 شمسی در خدمت شما ادامه...
کتاب بازاریابی عصبی: 21 روش جدید برای ترغیب مشتری به خرید، تالیف ژان بقوسیان، به بازاریابان، مدیران و کارآفرینان کمک میکند از روشهای بازاریابی عصبی برای افزایش ادامه...
مهمترین ابزار متقاعدسازی همین تبلیغات است. باید کالای خود را به هر طریق ممکن از روزنامه و رادیو گرفته تا وبسایت و شبکههای اجتماعی، تبلیغ و ترویج کنید. ۱۴. بخش ادامه...
موضوع دیگری که خیلی اهمیت دارد این است که باید همیشه در دسترس مشتری و پاسخگوی تماسهای او باشید. وقتی مشتریان چیزی سفارش میدهند، مطمئن شوید که آن سفارش به بهترین ادامه...
اگر در بخش شرایط و ضوابط، اطلاعات کاملی ارائه ندهید، ممکن است مشتری فکر کند کاسهای زیر نیمکاسه است و از خرید منصرف شود. برخی شرکتها یا فروشندگان زرنگی میکنند و ادامه...
اجازهی استفادهی آزمایشی یکی از استراتژی های فروش موفق است و بهخصوص روی مشتریانی که برای خرید شک دارند، خیلی خوب جواب میدهد. اگر به مشتری اجازه بدهید بهطور ادامه...
متقاعدسازی مشتری به معنی قانع کردن مشتری به خرید از طریق تأکید روی منافعی است که کالا برای او به ارمغان میآورد. میتوانید به مشتری نشان بدهید که چرا کالای شما ادامه...
شاید سؤال بنیادینِ بسیاری از فروشندگان و نیروهای فروش شرکتها این باشد که چگونه مشتری را قانع کنیم از ما خرید کند؟ در دنیای رقابتی امروزی، علاوه بر آشنایی با ادامه...
به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم.امروز 5 شهریور ماه 1401شمسی در خدمت شما ادامه...