همانگونه که هر کانال ارتباطی نیازهای تصویری متفاوتی دارد، یک تصویر نیز در پلتفرمهای مختلف همواره یکسان عمل نمیکند. همچنین هر کانال گروه مخاطبان خاص خود را دارد، و ترجیحات آنها نیز میتواند با مخاطبان سایر پلتفرمها متفاوت باشد. برای بیشنیه نمودن تعداد مخاطبان، باید سفارشی سازی محتوای تصویری خود را بر اساس پلتفرمی که آن را نمایش میدهد، انجام دهید. خب حالا که برای آغاز برنامه بازاریابی بصریتان آماده شدهاید، از کجا شروع میکنید؟ چه ابزارهایی وجود دارند که شما میتوانید با استفاده از آنها عکس، ویدئو، اینفوگرافیک و هر چیز دیگری که نیاز دارید را تولید کنید؟ در ادامه تعدادی از منابعی که میتوان در تولید محتوای بصری از آنها استفاده کرد، معرفی میکنیم.
GIMP یک ویرایشگر تصویر شبیه فتوشاپ است که به شما این امکان را میدهد تا بدون صرف هزینه و به صورت رایگان، تصاویری زیبا را خلق و ویرایش کنید. در صورتی که این امکانات در محصولات شرکت ادوبی باید خریداری شوند.
Venngage ابزاری فریمیوم است که با استفاده از آن میتوانید تصاویری خیرهکننده برای نمایش تصویری دادهها، اینفوگرافیکها، نمودارها و … تولید کنید. با ایجاد یک حساب کاربری رایگان به تعدادی از تمها، قالبها، نمودارها، آیکونهای منتخب و تصاویر آپلودی خودتان دسترسی دارید و می توانید از آن ها استفاده کنید.
Awesome Screenshot یک ابزار تحت وب است که به شما امکان عکس گرفتن از صفحه نمایشتان و افزودن طرحهایی از قبیل متن، فِلِش، باکس و … را میدهد.
دیدگاهتان را بنویسید