Piktochart ابزاری رایگان با کاربری آسان برای طراحی اینفوگرافیک، پوستر، گزارش و ارائه است که بدون استخدام یک طراح گرافیک حرفه‌ای می‌توانید از آن استفاده کنید.

Camtasia یک ویرایشگر ویدئو و ابزاری برای تصویر‌برداری از صفحه نمایش است که به شما اجازه می‌دهد ویدئوهای کوتاه و دموی محصولات را تولید کنید؛ حتی قادر خواهید‌بود به ارائه‌های پاورپوینت خود نَرِیشِن اضافه نموده و آن‌ها را برای مخاطبانتان پویاتر و جذاب‌تر کنید.

PowToon نیز یک ابزار فریمیوم برای ساخت انیمیشن و ارائه است. قالب‌ها، عناصر و موسیقی‌های آماده‌ای در آن موجود است که شما می‌توانید به راحتی آنها را با کشیدن و رها کردن (drag and drop) به درون پلتفرمی شبیه پاورپوینت آورده و ویدئوها و ارائه‌های خود را بسازید.

VideoScribe تخته سفیدی قدرتمند برای طراحی است که می‌توان با آن انیمیشن‌هایی دست‌ساز و خیره‌کننده ساخت. حتی می‌توانید تصاویر خود را آپلود کرده و از ابزار رسم برای طراحی روی آن استفاده کنید.

Interact و Qzzr ابزارهایی فریمیوم هستند که به شما امکان طراحی و به اشتراک گذاری آزمون‌های تعاملی را می دهند. همچنین شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های شما را ارزیابی می‌کنند.

Woobox هم یکی دیگر از ابزارهای فریمیوم است که به شما امکان طراحی هر چیزی را می‌دهد، از جمله: مسابقه، بلیت، شرط بندی، نظرسنجی، تخفیف، پاداش و افزونه‌های شبکه‌های اجتماعی. با استفاده از این‌ها می‌توانید گروه مخاطبان‌تان را گسترش بدهید و پیام‌های بازاریابی خود را تقویت کنید.

برگرفته از سایت : چطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *