کسبوکارها میتوانند بین محصول و بازار تنها در برههای از زمان، تناسب برقرار کنند. هرچند، اغلب مواقع کسبوکارها در بازارهای مختلف تعدادی محصولات تکراری را جا میاندازند. در اصل، آنها توجه ندارند که با طیف وسیعی از مصرفکنندگان در حال تعامل هستند.
مثلا درنظر بگیرید، اگر یک شرکت فناوری دقیقا همان محصولاتی را در خارج بفروشد که در داخل میفروشد و نیز اگر مصرفکنندگان جدید ویژگیهای پیشرفتهی آن محصول را ندانند، شرکت به مشکل برمیخورد. از سوی دیگر، شرکت باید با یک نسخهی ابتدایی کار را آغاز کند. به همان ترتیب، بازاری که پیشرفتهتر است ممکن است به ویژگیهای بیشتری نسبت به محصول موجودش نیازمند باشد.
دیدگاهتان را بنویسید