پشتیبانی: اغلب وقتی دو شرکت برای ارائهی محصولات جدید با هم شریک میشوند یکی از آن دو شرکت یا شاید هر دو شرکت نامهایی را برای محصولات خود پیدا کردهاند. شرکتهای کوچک که هویت برند آنها چندان مشخص نیست، میتوانند با سوءِاستفاده از برندهای قوی، و ارائهی نوعی تبلیغ برای مشتریانشان، موجسواری کنند. اگر شرکتهای بزرگی در شراکت وارد شده باشند، حمایت از محصول یکی از شرکتها توسط شرکتی دیگر کار تحسینبرانگیزی است. پخش هزینهها: کسبوکارهایی که در یک منطقه واقع شدهاند، میتوانند مشتریان را به یک مکان جذب کنند و بدینتریب در مقایسه با دو کسبوکار جداگانهای که در مکانهای متفاوت قرار دارند، هزینههای بالاسری را کاهش دهند یا شاید گروه بزرگی از کسبوکارها بتوانند در یک بروشور تبلیغاتی تمام محصولات و خدمات متنوع شرکت خود را معرفی کنند.
دیدگاهتان را بنویسید