سایتی مثل آمازون می‌تواند با پیشنهادات تخفیفی خود به ایمیل‌هایش ارزش مادی بدهد. اگر سایت شما فروشگاهی نیست، با ارسال خبرنامه‌های غنی یا لینک کردن به وبلاگ یا رسانه‌ای خاص این کار را بکنید. هر کسب‌و‌کاری شرایط خاص خود را دارد و نمی‌توان فرمولی همگانی برای موفقیت در تبلیغات ایمیلی ارائه داد.

شرکت یا سایتی را سراغ دارید که با آغوشی باز منتظر ایمیل‌هایش باشید؟ ببینید دلیل انتظارتان چیست و سعی کنید در تبلیغات ایمیلی خود ارزش‌های شمابه برای مخاطبان خود ایجاد کنید.

بیایید بررسی کنیم در ایمیل‌های محتوایی (نه تخفیفی) چه مواردی موفق و چه مواردی ناموفق محسوب می‌شوند. بدترین موقعیت این است که مخاطب به خاطر نیاورد چه زمانی برای دریافت ایمیل درخواست داده بود. اگر فرستنده دیر به دیر مطلب بفرستد، از ذهن مخاطب خارج می‌شود. یا ممکن است فرستنده بدون کسب اجازه از گیرنده، براساس فهرست ایمیلی که به دستش رسیده، به ارسال ایمیل بپردازد که این کار، دور از اخلاق است.

از نظر من بهترین خبرنامه‌ها می‌توانند به بهترین شکل ترکیبی از پیام‌ها و به‌روز‌رسانی‌ها را در کنار هم قرار دهند، هم‌زمان از عکس‌های خوب استفاده می‌کنند، متون جذاب ارائه می‌دهند و پیام‌های تبلیغاتی را لابه‌لای آنها می‌گنجانند. سعی کنید از طریق خبرنامه‌ی خود با مشتری یا خواننده ارتباطی عمیق‌تر برقرار کنید.

از پاسخگوی خودکار استفاده کنید. بازاریاب‌ها معمولا تنها زمانی با مخاطبان مجازی خود ارتباط برقرار می‌کنند که بخواهند محصول یا خدماتی را به آنها بفروشند، اما این کار به‌هیچ‌وجه درست نیست. این پاسخگوهای خودکار کمک می‌کنند این معضل رفع شود زیرا هرازگاهی به‌طور خودکار برای مخاطبان ایمیل‌هایی می‌فرستند. حواس‌تان باشد از طریق این پاسخگوها، ایمیل‌های پشت‌سرهم برای مخاطبان نفرستید. مثلا اگر روزی دو مرتبه ایمیل می‌فرستید، مطمئن باشید مخاطبان را کلافه کرده‌اید.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *