اکثر مراکز ارسال تبلیغات ایمیلی که از اعتبار و تجربه‌ی کافی برخوردار هستند، دقت می‌کنند تا آی اس پی‌های اصلی و بزرگ، ایمیل شما را مسدود نکنند،‌ اما این امکان وجود ندارد که همیشه بتوانند کاری کنند ایمیل شما به جای پوشه‌ی اینباکس، از بخش اسپم یا هرزنامه سر درنیاورد. با اینکه در این زمینه تا حد امکان به شما مشاوره می‌دهند، اما اگر می‌خواهید مطمئن شوید ایمیل‌‌تان به درستی به دست مخاطبان می‌رسد، بهتر است دریافت‌کنندگان ایمیل شما را در فهرست دوستان خود قرار دهند.

وقتی در فهرست دوستان باشید جزء نزدیکان مخاطبان در نظر گرفته می‌شوید. بهترین راه برای دستیابی به چنین هدفی این است که مخاطب ایمیل شما را در دفترچه‌ی آدرس مخاطبان وارد کند. برای این‌کار، در تمام ایمیل‌هایی که به مخاطبان‌تان می‌زنید به آنها مرحله‌به‌مرحله آموزش دهید چگونه ایمیل شما را وارد دفترچه‌ی آدرس خود کنند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *