تبلیغات کلیکی به‌سرعت ترافیکی را برای وبسایت شما ایجاد می‌کند. بسیار ساده است، اگر به‌اندازه‌ی کافی هزینه کنید، جایگاه نخست را به‌دست خواهید آورد و مشتریان بالقوه نیز کسب‌و‌کار شما را قبل از کسب‌و‌کارهای دیگر می‌بینند. اگر مردم عبارات کلیدی را جستجو کنند که برای آنها پیشنهاد قیمت داده‌اید و شما نیز آگهی خوبی نوشته باشید، از همان لحظه‌ی فعال‌شدن آگهی، کلیک‌هایی را دریافت خواهید کرد. بنابراین تبلیغات کلیکی به‌سرعت به‌نتیجه می‌رسد. در بعضی سیستم‌ها مانند Google AdWords می‌توانید ترافیک هدفمندی را ظرف چند دقیقه پس از بازکردن حساب کاربری خود ایجاد کنید. به‌علاوه تبلیغات کلیکی به‌سرعت قابل تغییر و اصلاح است. در بازاریابی با استفاده از موتورجستجوی ارگانیک یا شکل‌های دیگر تبلیغات، باید هفته‌ها یا ماه‌ها منتظر بمانید تا رفتار مخاطبان تغییر کند، ولی اغلب تبلیغات کلیکی را می‌توانید ظرف چند ساعت یا چند روز تغییر دهید. با استفاده از این ویژگی به‌راحتی می‌توانید با تغییر شرایط بازار و علایق مشتریان سازگاری پیدا کنید.

در تبلیغات کلیکی می‌توانید هزینه‌های پایینی بپردازید. گاهی می‌توانید واژه‌های کلیدی مرتبطی را پیدا کنید که قیمت پیشنهادی بهترین جایگاه برای آنها بسیار پایین و مناسب است. این واژه‌های کلیدی، عبارات طولانی و بسیار خاصی هستند که هرکسی به آنها توجه نمی‌کند و درواقع عبارات جستجوی طولانی و بلندی هستند. درصورت استفاده از واژه‌های کلیدی طولانی، تبلیغات کلیکی گزینه‌ی ایده‌آلی است، زیرا می‌توانید ترافیک بسیار هدفمندی را برای وبسایت خود ایجاد کنید و فقط بخشی از هزینه‌ای را بپردازید که برای روش‌های دیگر تبلیغات می‌پردازید.

پس با سبک‌وسنگین‌کردن خوبی‌ها و بدی‌ها، تبلیغات کلیکی (به‌عنوان ابزاری برای تبلیغات متمرکز) در چه شرایطی مناسب است؟

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *