ویدئوها در زمانی بسیار کوتاه حجم زیادی از اطلاعات را منتقل می‌کنند و روش بسیار مناسبی برای معرفی شما و فعالیت‌هایتان هستند. البته قرار نیست ویدئویی درست کنید که تمام جزئیات کسب‌وکارتان را نشان دهد. این ویدئو فقط باید مانند راهنمای اطلاعاتی منطقه‌‌ی موردنظر عمل کند و به‌طور خلاصه اطلاعاتی راجع به مقصد به مخاطبان ارائه دهد. این ویدئوها را در وب‌سایت‌تان و رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. فیسبوک یکی از بهترین محیط‌ها برای تبلیغ چنین ویدئوهایی است.

 

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *