چالش‌ها یکی از قوی‌ترین ابزارهای ایجاد انگیزه در مخاطب هستند. مردم دوست دارند در این چالش‌ها شرکت کنند و نتایج آنها را در شبکه‌های ارتباطی‌شان با دیگران به اشتراک بگذارند.

وقتی دوستان، دنبال‌کنندگان و مخاطبان‌تان را به چالش دعوت می‌کنید، یعنی از آنها می‌خواهید کار مشخصی را در مدت زمان تعیین شده انجام دهند.

چالشی سرگرم‌کننده درست کنید که به کسب‌وکارتان ارتباط داشته باشد و از مشتریان فعلی‌تان بخواهید آن را در رسانه‌های اجتماعی نشر دهند.

برای مثال، می‌توانید از دنبال‌کنندگان صفحه‌ی فیسبوک‌تان بخواهید تجربیات سفرشان به منطقه‌ی شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. می‌توانید از آنها بخواهید به مدت یک هفته، هر روز این کار را انجام دهند. برای مهیج‌تر شدن برنامه، یکی از آنها را به‌عنوان برنده انتخاب کنید و یک سفر رایگان به‌عنوان جایزه در نظر بگیرید.

افراد معمولا از اشتراک‌ این چالش‌ها و تولید محتوا برای آن لذت می‌برند. این کار برای شما مزایای زیادی خواهد داشت.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *