این تبلیغات معمولا هزینههای زیادی دارند و مناسب برندهای بزرگتر هستند. متأسفانه در ایران امکان استفاده از این سرویس به صورت مستقیم وجود ندارد. پس اگر تمایل به استفاده از این روش برای تبلیغات در اینستاگرام دارید باید یا از واسطههای خود در خارج از ایران یا از آژانسهای واسطهی معتبر در ایران کمک بگیرید. اگر سراغ این آژانسها میروید حتما با افرادی که همکاری کردهاند صحبت کنید تا از کیفیت و نتایج تبلیغات اطمینان پیدا کنید. بسیار مراقب باشید چرا که انجام این نوع از تبلیغات در ایران ریسک زیادی دارد؛ اگر اینستاگرام متوجه این موضوع بشود، نهتنها هزینهی پرداختی شما سوخت میشود، بلکه به علت عدم رعایت قوانین به شما امتیاز منفی خواهد داد!
در صورتی هم که نمیتوانید یا نمیخواهید این ریسک را بپذیرید دانستن کلیت این فرایند خالی از لطف نیست. در این نوع از تبلیغات در اینستاگرام کلمهی حمایت شده یا اسپانسر شده (Sponsored) در بالای پُست تبلیغاتی نمایش داده میشود و باتوجه به انتخاب شما امکانات دیگری هم در این پُست تبلیغاتی ممکن است وجود داشته باشد. در این روش، کسبوکارها میتوانند براساس مکان، جنسیت، رده سنی، زبان، علایق و … مخاطبان هدف خود را مشخص کنند. تبلیغات اسپانسری اینستاگرام، مطابق شکل در چند دسته انجام میگیرند. اینستاگرام از شما می خواهد هدف خود را از تبلیغات مشخص کنید.
دیدگاهتان را بنویسید