یکی از بی‌شمار مزایایی که دنیای گسترده‌ی وب در اختیار ما قرار داده‌ است، دیده‌شدن و امکان معرفی کم‌هزینه، گسترده و مؤثر خدمات و تخصص‌مان به افراد است. شما با هر تخصص و حرفه‌ای که دارید، می‌توانید به‌سادگی مشتریان خدمات‌تان را با تبلیغات آنلاین، به‌صورت هوشمند پیدا کنید و در کنار دیده‌شدن، با اطلاعاتی که این تبلیغات در اختیار شما قرار می‌دهد، درراستای ارتقا کسب‌‌وکار و افزایش بهره‌وری‌تان، اقدام کنید.

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری، به انواع تبلیغات گرافیکی در وبسایتهای اینترنتی گفته می‌شود که به‌صورت عکس ثابت، گیف (GIF) یا اِچ‌تی‌اِم‌اِل۵ (HTML5) هستند؛ اما شما این تبلیغات را به‌صورت قطعات مستطیلی گرافیکی ثابت یا متحرک در ابعاد مختلف می‌بینید که در قسمت‌های مختلف وبسایت‌ها قرار گرفته‌اند و به معرفی کسب‌وکاری پرداخته‌اند یا شما را برای شرکت در کمپین‌ها، مسابقات، استفاده از طرح‌های تخفیفی در جشنواره‌ها یا استفاده از انواع خدمات ترغیب می‌کنند. معمولا کاربران با کلیک بر بنرهای تبلیغاتی، به وبسایت تبلیغ‌دهنده دسترسی پیدا می‌کنند. هرچه وبسایتی که قرار است تبلیغ در آن‌جا انجام بگیرد، رتبه بالاتر و مخاطبان بیشتری در فضای وب داشته‌ باشد، تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد و طبعا بهره‌وری بهتری خواهد داشت. البته کیفیت مخاطبان و نزدیک بودن آنها به بازار هدف‌تان را نباید دست‌کم بگیرید.

تبلیغات بنری دو هدف عمده را دنبال می‌کند. اول اینکه میزان استفاده از خدمات شما افزایش پیدا کند و در درجه دوم، افراد با خدمات کسب‌وکار شما آشنایی پیدا کنند تا در صورت لزوم، به شما مراجعه کنند که اصطلاحا به آن آگاهی از برند گفته می‌شود. ضمن اینکه هر کلیک بر بنر تبلیغاتی شما، می‌تواند آمار و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار بدهد که با استفاده از آن‌ها، تبلیغات‌تان را هوشمندانه‌تر کنید تا کسب‌وکارتان ارتقا پیدا کند. مثلا می‌توانید موضوعاتی را که مخاطبان، بیشتر به آن‌ها علاقه‌مند هستند، تفکیک کنید و روی آنها بیشتر تمرکز کنید. حتی می‌توانید مخاطبانی را که وارد وب‌سایت‌تان می‌شوند، از نظر سنی، جغرافیایی، علایق و… دسته‌بندی کنید و طبق این اطلاعات برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری انجام دهید.

chetor.com=منبع

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *