مدت‌هاست که روش‌های قدیمی منسوخ شده‌اند. الان اگر کسی متوجه شود قصد دارید چیزی به او بفروشید، از شما خرید نمی‌کند! در حال حاضر مردم دنبال برقراری ارتباط و اعتمادکردن به کسب‌وکارها هستند و فقط برندهایی که به این نکته توجه می‌کنند می‌توانند موفق باشند.

آمار نشان می‌دهد مردم از کسب‌وکارهایی که مدام در حال تبلیغات هستند و همیشه از تاکتیک‌های بازاریابی سنتی استفاده می‌کنند، خیلی زود خسته می‌شوند. آنها تنها از کسی خرید می‌کنند که به او اعتماد داشته باشند.

۶. اهمیت محتوای ویدئویی در بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید

تقریبا همه افراد می‌دانند که محتوای ویدئویی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چقدر تأثیرگذار است. هرچه زودتر استفاده از ویدئو را شروع کنید؛ سبک‌های متنوعی برای تولید محتوای ویدئویی وجود دارد.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *