۱. حفظ و امتناع

کلامپیت، دیکاچ و کشمن در مقاله‌شان تحت عنوان «A Strategy for Communicating About Uncertainty» پنج استراتژی برقراری ارتباط را که معمولا شرکت‌ها از آنها استفاده می‌کنند مشخص کردند:

مدیران شرکت فقط زمانی که لازم باشد اطلاعات را منتقل می‌کنند؛ زیرا تصور می‌کنند اعضای تیم‌شان تصویر بزرگ و کلی را درک نمی‌کنند و در این مورد به آنها اعتماد ندارند. در این رویکرد، آنها رازداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار می‌دهند و در نتیجه به شایعات و حتی نارضایتی در شرکت دامن می‌زنند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *