مدیران تمامی اطلاعات را در اختیار اعضای تیم‌شان قرار می‌دهند و شناسایی پیام‌های مهم را به آنها می‌سپارند. متأسفانه، مردم عادت دارند فقط به بخشی از پیام که با علائق شخصی‌شان سازگار است تمرکز کنند و حجم زیاد اطلاعات آنها را گیج می‌کند.
۳. در میان گذاشتن و متقاعد کردن

مدیران فقط اطلاعات کلیدی را با کارمندان در میان می‌گذارند و رویکرد‌شان را به آنها القا می‌کنند. این استراتژی نوعی مکالمه‌ی یک‌طرفه است که اعضای تیم را به صورت غیرفعال در جایگاه دریافت کننده‌ی پیام قرار می‌دهد. در این روش خبری از بازخورد نیست و در نتیجه اعضای تیم نسبت به پیامی که دریافت کرده‌اند، تردید دارند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *