۴. تعامل بیشتر با مشتریان

تعامل بالا و به اشتراک گذاشتن اطلاعات سودمند، باعث می‌شود که شما به‌عنوان تبلیغ‌دهنده، فرصت مناسبی پیدا کنید تا با مشتریان‌تان دائما در ارتباط باشید. این ارتباط باعث می‌شود که به راحتی محصولات خود را به مخاطبان‌تان معرفی کنید و ارائه دهید. تعامل با مشتریان به شما کمک می‌کند با ذائقه و سلایق آنها آشنا شوید و افرادی را که نسبت به محصولات شما توجه نشان می‌دهند، شناسایی کنید. تعامل داشتن با مشتریان خاص خود، به شما کمک می‌کند که محصول خود را بهتر به دیگران معرفی کنید. زیرا مشتریان‌تان که ارتباط خوبی با شما برقرار کرده‌اند، اطلاعات محصول شما را با شبکه ارتباطی خودشان به اشتراک می‌گذارند. اگر شما محتوای تبلیغی‌تان را طوری آماده کنید که اثر خوبی روی مشتری داشته باشد، مطمئن باشید، بخشی از موفقیت‌های بازاریابی‌تان حاصل خواهد شد.

۵. به اشتراک گذاری بیشتر

بنابر بررسی محققان آزمایشگاه‌های رسانه‌ای آی‌پی‌جی ۳۲درصد احتمال دارد که مشتری‌ها، اطلاعات محصولی را که از طریق تبلیغات همسان، معرفی شده‌اند با دیگران به اشتراک بگذارند. در حالی‌که این امکان در تبلیغات بنری، فقط ۱۹ درصد است. بنابراین احتمال به اشتراک‌گذاری تبلیغات همسان، امتیازی عالی برای دیده شدن محتوای مربوط به محصول و پیشنهادهای ویژه‌ای است که در مورد آن می‌شود.

تبلیغات همسان را به‌راحتی می‌توان در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک گذاشت. این شبکه‌ها، مکانی هستند که نسل دیجیتالی مدام در آن حضور دارد و می‌تواند محتواهای ارائه شده را با دیگران هم به اشتراک بگذارد. شبکه‌های اجتماعی معمولا برمبنای ارائهٔ محتوا، بنا شده‌اند. بنابراین تبلیغات جذاب و آموزنده می‌توانند توجه افراد بسیاری را به خود جلب کنند. وقتی با به‌کارگیری تبلیغات همسان، اطلاعات سودمندی به مشتریان خود ارائه دهید، بدون شک این تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی دست به دست خواهند شد و افراد بیشتری با محصولات شما آشنا می‌شوند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *