اصولا ایدهی اولیهی کالاهای جدید از بخش بازاریابی میآید و بعد به مدیران ارشد منتقل میشود. درصورتیکه مدیریت با ایده موافقت کند، به بخش فنی منتقل میشود تا امکان اجرای آن سنجیده شود. مدیر بازاریابی باید ایده پردازی کند و نسبت به شغلش، کالا و ارائهی آن به بازار هدف، شور و شوق نشان بدهد. اگر خود مدیر بازاریابی انرژی و ذوق نداشته باشد، هرقدر هم که شرکت برای پروموشنها هزینه کند، بیفایده خواهد بود.
انرژی بخش بازاریابی باید در تمام شرکت نفوذ و به بخشهای دیگر هم سرایت کند. همین موضوع احتمال موفقیت کالا و برند را بالا میبرد.
دیدگاهتان را بنویسید