اجازه‌ی استفاده‌ی آزمایشی یکی از استراتژی های فروش موفق است و به‌خصوص روی مشتریانی که برای خرید شک دارند، خیلی خوب جواب می‌دهد. اگر به مشتری اجازه بدهید به‌طور رایگان از کالا استفاده کند، می‌تواند بهتر بفهمد که استفاده از کالا چه حسی دارد و آن کالا چگونه کار می‌کند. از طرفی وقتی دوره‌ی استفاده‌ی آزمایشی از کالا تمام شد، احتمال اینکه مشتری نسبت به خرید نسخه‌ی کامل احساس تعهد کند، بیشتر می‌شود.

۵. ویژگی‌های کالا را کامل و شفاف بیان کنید

خیلی مهم است که ویژگی‌ها و نحوه‌ی استفاده از کالا را به‌طور کامل و شفاف توضیح بدهید. بخش عمده‌ای از جامعه در امر خرید محتاط هستند. آنها قبل از خرید، وقت می‌گذارند و توضیحات محصول را به‌دقت می‌خوانند. هیچ‌وقت اطلاعات محصول خود را پنهان نکنید. به مشتریان کمک کنید خریدی آگاهانه انجام بدهند و در این امر صداقت داشته باشید.

۶. جوایزی در نظر بگیرید

همه عاشق پاداش هستند، شک دارم کسی بگوید من پاداش یا جایزه دوست ندارم! پس برای مشتریان جوایزی طراحی کنید و مطمئن شوید آنها از این جوایز باخبر هستند. مثلا در تبلیغات خود عنوان کنید جوایزی در راه است که مدت اهدایشان محدود است. با این‌ کار احتمال اینکه مشتری سریع‌تر تصمیم به خرید بگیرد، بالا می‌رود.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *