•  در گذشته از کجا و چطور مشتریان بالقوه را پیدا کرده‌اید؟ فهرستی از مشتریان آماده کنید و بنویسید که آنها از کجا آمده‌اند. این ردیابی خیلی مهم است، پس نگه‌داشتن اطلاعات‌تان در اکسل یا CRM آنلاین فکر خوبی است. اگر در حین بررسی روند خاصی را پیدا کردید، از آن استفاده کنید. طرحی را ایجاد کنید که در آن حیطه بازاریابی کنید و موفقیت‌تان را مجددا ایجاد کنید.
  • برنامه‌های اجتماعی‌ای را پیدا کنید که مشتریان احتمالی‌تان بیشتر اوقات خود را در آنجا صرف می‌کنند. اگر حضور در چندین برنامه‌ از رسانه‌های اجتماعی برایتان دشوار است فقط در یکی از سایت‌هایی حضور داشته باشید که مشتریان بالقوه را در آنجا می‌بینید. Linkedin برای من حکم اتاق هیئت مدیره‌ی قدرتمندی دارد و من در این محل موفقیت بسیاری در ایجاد قرارهای مجازی دارم. به یاد داشته باشید که رسانه‌های اجتماعی مشابه محافل قدیمی دوستانه مفیدند. وارد اتاق می‌شوید، به صحبت‌ها می‌پیوندید، با چند نفر دست می‌دهید و با افراد جذاب‌تر ارتباط برقرار می‌کنید. واقعا به همین سادگی است.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *