مشتری مداری و دادن حق به مشتریان جزء خطمشیهای مهم کسب و کارهای امروزی است. بااینحال، پیچیدگیهای دنیای امروز ظرافتهای خاصی را برای رفتار با مشتریان میطلبد. بسیاری از اوقات، تفاوت شکست و پیروزی یک شرکت در روش برخورد با مشتری هایش خلاصه میشود. در این مقاله، به ۶ نشانه که بیانگر بیتوجهی به مشتریان است و راهکارهایی برای پرهیز از آنها اشاره میکنیم.
تحقیقات نشان دادهاند که ۸۶ درصد مشتریان حاضرند برای دریافت خدمات مطلوب، هزینه بیشتری پرداخت کنند، بهشرطی که از پشتیبانی مناسب برخوردار شوند. هزینهکردن برای جلب رضایت مشتری، بهمعنای دورریختن پول نیست؛ نوعی سرمایه گذاری است که شما برای کسب سود بیشتر در آینده انجام میدهید.
نادیدهگرفتن و بیتوجهی به نیازهای مشتریان در بلندمدت، بهشدت به درآمدهای شرکت شما آسیب میزند. بنابراین برای جلوگیری از چنین اتفاقی، لازم است که برخی از اشتباهات رایج در برخورد با مشتریان را بشناسید تا از وقوع آنها جلوگیری کنید.
دیدگاهتان را بنویسید