اگر طرفداران تان قبلا تصاویری را برای برند شما تولید نمودهاند، چرا از آن ها برای پیشبرد اهداف بازاریابی بصریتان استفاده نکنید؟ این کار روشی بسیار خوب برای به رسمیت شناختن و تشکر از طرفداران است، که تعامل را افزایش داده و موجب افزایش وفاداری به برند نیز میشود. برای مثال، استرالیا توریسم، لایوفایر را مسئول بازتولید محتوای تولید شده توسط کاربران برای استفاده در جهت اهداف جدید نموده است. این عکسها که کاربران با آنها تعطیلاطشان را به تصویر کشیدهاند، داستانهایی متقاعدکننده و وسوسهانگیز را از تجربه گذراندن تعطیلات در استرالیا بازگو میکنند.
دیدگاهتان را بنویسید