با وجود خیل عظیم سایر بازاریابان و برندهایی که هر روز تصاویر، ویدئوها و داستانهای جدیدی را خلق میکنند، جلب توجه گروههای مختلف مخاطبانِ هدف دشوارتر میشود. اگر استراتژی محتوای دیداری هوشمندی ندارید، شک نکنید که عناصر بصری مورد استفادهتان در دستیابی برند شما به اهداف بازاریابیاش هیچ کمکی نخواهدکرد. در ادامه به برخی از پرسشهای مفیدی پاسخ میدهیم که در زمان تدوین استراتژی محتوای دیداری، به دردتان خواهد خورد.
با استفاده از بازاریابی دیداری انتظار انجام چه کاری را داریم؟
مخاطبان ما چه کسانی هستند و به چه نوع محتوایی بیشتر علاقه دارند؟
کسبوکار ما در حل چه چالشها و مشکلاتی به مردم کمک میکند؟
چگونه احساس و نگاهی منسجم ایجاد کنیم که بتواند ما را در کسب بهترین جایگاه برای برندمان در صنعتی که در آن فعالیت میکنیم، یاری کند؟
دیدگاه ما نسبت به اینکه که هستیم و چه چیزی کسبوکار ما را منحصر به فرد و از رقبایمان متمایز می کند، چیست؟ چگونه می توانیم این پیام و مفهوم را در قالبی دیداری و قانع کننده ارائه کنیم؟
با توجه به اهداف سئو، در نتایج جستجوی چه عبارتهایی میبایست محتوای دیداری شما نمایش داده بشود؟
موفقیت استراتژی و فرایند را با چه معیارهایی می توان به طور مؤثر و با دقت سنجید؟
دیدگاهتان را بنویسید