توضیحات
پیشرفت علم و تکنولوژی تغییرات زیادی در تکنیک های فروش سازمانی و نقش فروشندههای سازمانها (صرفنظر از بزرگی و نوع محصولات آنها) بهوجود آورده است. موضوعی که کماکان ثابت باقی مانده است، این است که حیاتیترین و مهمترین نقش در هر کسبوکار، «فروش» است. در این کتاب که توسط انتشارات دانشگاه هاروارد منتشر شده است؛ توصیههایی از بهترین مشاوران، مربیان، مدیران فروش و متخصصان کسب و کار در سرتاسر دنیا (از جمله شرکت McKinsey و نویسندگان Financial Times و Wall Street Journal) جمعآوری شده است که برای آموزش فروش به نیروهای بخش فروش b2b بسیار آموزنده و کاربردی خواهد بود.
به کمک این کتاب میآموزید:
چگونه بهصورت اثربخش کارمندان فروش را آموزش بدهید استخدام، مدیریت و حمایتشان کنید.
چگونه از روشهای مناسب قیمتگذاری و طراحی پروموشنهای جذاب و هوشمندانه برای موفقیت بیشتر تیمهای فروش خود بهره بگیرید.
چگونه از اشتباهات بزرگ و متداولی که اکثر کارآفرینان در اولین فروش خود مرتکب میشوند، جلوگیری کنید.
چگونه با چالشهای روزمرهی فروش، از طراحی یک تماس برای فروش گرفته تا سروکله زدن با سؤالهای سخت یک مشتری بالقوه، مواجه شوید.
دیدگاهتان را بنویسید