درست است که استفاده از تصاویر آماده موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شود، ولی شما باید بین استفاده از آن‌ها و تصاویر تولیدی خود سبک‌و‌سنگین کنید، چرا که این تصاویر به اندازه تصاویر اصیل و بدیع و مبتکرانه، در بیان موضوع و داستان برند، متقاعد کننده و مؤثر نیستند و جلب توجه نمی‌کنند. عکس گرفتن از کارکنان (و حتی مشتریانتان)، زمانی که در حال استفاده از محصولات شما یا انجام کار جالبی هستند، جایگزینی عالی برای تصاویر آماده است.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *