دست‌اندرکاران صنعت شما، اکنون از چه می‌گویند و به‌دنبال چه اخباری هستند؟ این روزها موضوع داغ صنعت شما چیست؟ با شناسایی روندها و موضوعات موردتوجه در صنعت مربوط، به احتمال زیاد موضوع جذابی برای نوشتن پیدا می‌کنید.

اگر نمی‌توانید با اطمینان روندها را شناسایی کنید، نگاهی به BuzzSumo.com بیندازید. با تایپ کردن موضوع در این سایت، فهرستی از مطالبی که بیشترین به‌هم‌رسانی را در بازار هدف شما داشته‌اند، به شما ارائه می‌شود.

۲. چیزی را به مخاطبان آموزش دهید

یکی از روش‌هایی که به روان کردن حرکت انگشتان‌تان روی صفحه کلید کمک می‌کند، نوشتن برای آموزش کاری‌ست که به‌خوبی بلدید. این کاری ساده است؛ کافی‌ست تصور کنید دوستی از شما دراین‌باره راهنمایی خواسته است. چهارچوب و گام‌های انجام کار را مشخص کنید، خواهید دید که در زمانی کوتاه به محتوایی جذاب می‌رسید.

علاوه بر این، خوب است بدانید مقاله‌ها و مطالب با موضوع «چطور …» معمولا جایگاه خوبی در رتبه‌بندی گوگل دارند، زیرا افراد زیادی از این موتور جست‌وجو برای یادگیری دربارهٔ موضوع یا فعالیتی خاص استفاده می‌کنند.

منبع : سایت جطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *