۳. برای تصویرسازی عجله نکنید

وسوسه‌ی ساختن طرح‌های گرافیکی زیبا یا طراحی زودهنگام می‌تواند منجر به نقشه سفری زیبا اما ناقص شود. قبل از رفتن به‌سراغ ساختن قسمت‌های تصویری دقت کنید ترکیب داده‌ها کامل باشد و به‌خوبی درک شده باشند.

۴. دیگران را با محصول نهایی درگیر کنید

انتظار نداشته باشید با فرستادن یک طرح گرافیکی زیبا به‌عنوان پیوست ایمیل، همه شیفته‌ی نقشه‌ سفر مشتری شما شوند. آن را به سندی زنده و قابل‌تعامل تبدیل کنید که افراد بتوانند بخشی از آن باشند. در ملاقات و مکالمات، داستان خود را پیش بکشید تا دیگران روایت شما را باور کنند و به آن استناد کنند.

یک ایده این است که مراحل ساخت نقشه‌ سفر مشتری را در اتاقی به‌نمایش بگذارید، جایی که هرکس خارج از تیم اصلی هم بتواند بیاید و فرایند و نتایج را از نزدیک ببیند.

منبع : سایت چطور دات کام

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *