ارائه‌ی تخفیف انحصاری به مشتریانی که به خرید از فروشگاه اینترنتی‌‌تان پایبند هستند موجب تقویت و استمرار وفاداری به برند می‌شود. مثلا می‌توانید به این گروه خاص از مشتریان یک ایمیل شخصی، شامل کد تخفیف بفرستید. همچنین می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی مانند کلاویو (Klaviyo) استفاده کنید تا ایمیل پیشنهاد تخفیف به‌طور خودکار به مشتریانی که خریدهایشان از تعداد مشخصی بالاتر می‌رود، ارسال شود.
۱۲. ارائه‌ی پیشنهاد تخفیف در لحظه‌ی خروج از وب‌سایت

گاهی ارائه‌ی پیشنهاد تخفیف درست در لحظه‌ی خروج بازدیدکننده از وب‌سایت کافی است تا به خرید از فروشگاه اینترنتی خود متقاعدش کنید. در این استراتژی، پیشنهاد تخفیف در زمان خروج بازدیدکننده از وب‌سایت در یک پنجره‌ی پاپ‌آپ ظاهر می‌شود تا شاید مشتری در آخرین لحظه تصمیم به خرید بگیرد.
۱۳. ارائه‌ی تخفیف به روش بازهدف‌گیری بازدیدکنندگان

تبلیغات این نوع تخفیف فقط به کاربرانی نمایش داده می‌شود که قبلا از وب‌سایت‌تان بازدید کرده‌اند و با فروشگاه اینترنتی شما آشنایی دارند. این تبلیغات به مشتری یادآور می‌شوند که مجددا از وب‌سایت‌تان بازدید کند و پیشنهاد تخفیف نیز به‌منظور تشویق به خرید ارائه می‌شود.
۱۴. ارائه‌ی تخفیف به هواداران اشخاص تأثیرگذار (مثلا نویسندگان یا بازیگران محبوب)

مشارکت با اشخاص تأثیرگذاری که مخاطبان فراوانی دارند، برای بر سرِ زبان‌ها افتادن نام یک برند، تأثیر به‌سزایی خواهد داشت. می‌توانید با ارائه‌ی تخفیف به حلقه‌ی ارتباطی این اشخاص پُرطرفدار، هواداران‌شان را به خرید از فروشگاه اینترنتی خود تشویق کنید.

توجه داشته باشید که ارائه‌ی تخفیفات ویژه، راهکار مناسبی برای افزایش درآمد همه‌ی کسب‌وکارهای آنلاین نیست. اما اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که این راهکار را وسیله‌ی مناسبی جهت تحقق اهداف خود می‌بینید، باید ضمن درک صحیح اهداف برند، دست به آزمون‌وخطاهای متعدد بزنید تا در نهایت اطمینان حاصل کنید که کدام نوع تخفیف در تحقق چشم‌اندازهای کسب‌وکارتان مؤثرتر خواهد بود.

chetor.com=منبع

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *