عده‌ی زیادی از طریق خانواده یا دوستان‌شان با یک فروشگاه اینترنتی خاص آشنا می‌شوند و اقدام به خرید می‌کنند. پس می‌توانید این ارجاعات را با ارائه‌ی تخفیفات ویژه به مشتریانِ به اصطلاح مشتری‌آور یا حتی خودِ مشتری معرفی‌شده، تقویت کنید.
۸. ارائه‌ی تخفیف به خرید اولی‌ها

ارائه‌ی تخفیف به کسانی که نخستین بار از فروشگاه‌تان ‌بازدید می‌کنند، می‌تواند این مشتریان بالقوه را به خریدار تبدیل کند.
۹. ارائه‌ی تخفیف بر مبنای قیمت کلی سبد خرید

این نوع تخفیف یکی از استراتژی‌های اثربخش در تشویق مشتریان به خرید بیشتر است که موجب افزایش میانگین حجم سفارشات می‌شود. به‌منظور اِعمال این استراتژی ابتدا باید میانگین ارزش سفارش مشتری در چند ماه گذشته را محاسبه کنید و سپس برای تمامی سفارشاتی که ۲۰ تا ۳۰ درصد بالاتر از این مقدار (میانگین ارزش سفارش) هستند، تخفیفات ویژه یا ارسال رایگان در نظر بگیرید. همچنین اگر قصد دارید روی فروش مجموعه‌ای از محصولات خاص تمرکز کنید، می‌توانید مشتریان‌تان را با تخصیص تخفیف به خریدهایی که مبلغ‌شان از یک حداقل تعریف‌شده بالاتر است (مثلا ۲۰ درصد تخفیف برای خریدهای بالاتر از حداقل ۵۰۰ هزار تومان) تشویق به خرید کنید.
۱۰. ارائه‌ی تخفیف به دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی

با ارائه‌ی تخفیف در شبکه‌های اجتماعی فروشگاه اینترنتی خود می‌توانید از رابطه‌ای مستحکم‌تر با دنبال‌کنندگان‌تان برخوردار شوید، چرا که با این استراتژی به مشتری انگیزه می‌دهید تا در شبکه‌های اجتماعی دنبال‌تان کند و به عضویت کانال‌های ارتباطی فروشگاه‌ دربیاید تا از محصولات جدید و نیز تخفیفات آینده مطلع شود.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *