نویسنده این کتاب، جوپولیتسی، پدر بازاریابی محتوا است. درواقع او اولین کسی است که اصطلاح بازاریابی محتوا را معرفی کرده است و در این کتاب مباحث مربوط به بازاریابی محتوا را بهخوبی بررسی و بیان کرده است. طبق تعریف جوپولیستی، بازاریابی محتوا، انتشار اطلاعات مفید و در ارتباط با حوزه کسبوکار برای مخاطبان است و هدف از این کار، ترغیب مخاطب به انجام یک رفتار خاص و یا تغییر رفتار است.
این کتاب که ترجمه آن توسط انتشارات آرنا و به ترجمه سجاد خزایی و مریم نجفی در بازار موجود است و میتوانید از marketingshop نیز تهیه کنید.
منبع: https://college.tapsell.ir
دیدگاهتان را بنویسید