تحقیقات بازاریابی از فرآیندهای بنیادین در هر کسب‌وکار محسوب می‌شود. اگر در زمینه بازاریابی در هر صنعتی فعال هستید، مطالعه در زمینه تحقیقات بازار و مخصوصاً کتاب نارش کی مالهوترا را برای رشد کسب‌وکار شما توصیه می‌کنیم. ترجمه این کتاب را نشر مهربان منتشر کرده است. در این کتاب شش مرحله فرآیند تحقیقات بازاریابی به‌طور کامل توضیح داده‌ شده‌است.

منبع :

https://college.tapsell.ir

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *