اگر محصول شما زیراندازهای ارگانیک یوگا ویژه‌ی مادران باردار است، تا وقتی که همه‌ی دوستان و اعضای فامیل شما مادران بارداری نباشند که تمرین یوگا می‌کنند و به برچسب ارگانیک روی محصولات توجه دارند، جزء بازار هدف شما قرار نخواهند گرفت. در نتیجه آرون توصیه می‌کند طوری روی آنها تمرکز نکنید که انگار هدف بازاریابی شما هستند.

۶. کاری نکردن در هنگام فراهم آوردن مقدمات

آرون می‌گوید: «ما دوست داریم کاری نکنیم. هیچ کاری نکردن به انسان احساس اطمینان می‌دهد. اما هیچ کاری نکردن به معنای واقعا “هیچ کار” نیست. هیچ کار یعنی منتظر ماندن، کسب آمادگی و فراهم آوردن مقدمات. شما وقتی هیچ کاری نمی‌کنید در واقع کارهای زیادی انجام می‌دهید.» او می‌گوید همیشه دلایل منطقی زیادی برای اقدام نکردن وجود دارد. علت به تعویق انداختن کارها به معنای واقعی کلمه می‌تواند یا ترس از نظر دیگران درباره‌ی شما باشد یا تمایل به کمال‌گرایی.

پس به توصیه‌های آرون گوش بدهید. دست به کار شوید چون هیچ‌گاه احساس آمادگیِ صددرصدی به کسی دست نمی‌دهد.

برگرفته از: چطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *