بازاریابی ویدئویی این روزها به ابزار نیرومندی تبدیل شده است. طبق آمار، ۶۳ درصد کسب‌وکارها شروع به استفاده از بازاریابی ویدئویی کرده‌اند. از بین این تعداد، ۸۲ درصد فکر می‌کنند که بازاریابی ویدئویی بخش مهمی از راهبرد کسب‌وکار است. ویدئو به‌سرعت درحال‌رشد است و خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کنیم به قله‌های جدید دست خواهد یافت. به همین خاطر است که ۸۳ درصد از کسب‌وکارها باور دارند که بازاریابی ویدئویی بازگشت سرمایه خوبی برای آنها به‌ دنبال دارد. ما در این مقاله می‌خواهیم هشت تا از مزایای بازاریابی ویدئویی را برشمریم. در ادامه با ما همراه باشید.

شکی نیست که بازاریابی ویدئویی یکی از جدیدترین ابزارهایی است که می‌توانید به جعبه‌ابزار بازاریابی خود اضافه کنید. اما شاید هنوز نسبت به قابلیت‌های آن تردید داشته باشید و با خود فکر کنید که آیا واقعا ارزشش را دارد که برای تبلیغات کسب‌وکار خود هزینه‌هایی را به ساخت ویدئو اختصاص دهم؟ آیا منابع کافی را برای مطالعه و استفاده از محتوای ویدئویی در بازاریابی دارم؟

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *