کتاب بازاریابی اینترنتی به زبان ساده به معرفی انواع روشهای بازاریابی از طریق اینترنت به زبان ساده میپردازد. در این کتاب علاوه بر معرفی انواع روشهای کسب درآمد از اینترنت و مدلهای مختلف آن به معرفی اهمیت موتورهای جستجو و بهینه سازی سایت، بازاریابی ویروسی، بازاریابی ویدئویی، ایجاد باشگاه مشتریان، تحلیل سایت، بازاریابی ایمیلی و سایر روشهای مرتبط پرداخته شده است. مفهوم بازاریابی امروزه به طور کلی دستخوش تغییرات گسترده شده است.
کسبو کارهای اینترنتی به دلیل شبانهروزی و بیوقفه بودن آنها و قابلیت ایجاد تغییرات بهصورت کاملا بهروز و آنلاین باعث شده که شکل بازاریابی برای این نوع کسبوکارها تغییر کند و نقش تبلیغات به خصوص زمانی که شرکتها از لحاظ منابع مالی با مشکلات جدی مواجه هستند کاملاً پُر رنگتر میشود.
درواقع بازاریابی اینترنتی به معنای استفاده از همه ابزارهای دیجیتال و مبتنی بر فضای اینترنت مثل وب سایت، اپلیکیشن، تبلیغات بر بسترهای آنلاین ، شبکههای اجتماعی، سئو، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی موبایلی برای هدف مشخصی به اسم مارکتینگ یا بالا بردن فروش یا برند سازی است.
چه کسانی باید کتاب بازاریابی اینترنتی به زبان ساده را مطالعه کنند؟
مطالعه این کتاب به تمام مدیران سایتهای اینترنتی توصیه میگردد. در این کتاب روشهای مختلف بازاریابی از طریق اینترنت به زبان ساده توضیح داده شده است و مبانی هر کدام از این روشها بیان شده است. این کتاب به زبان بسیار ساده و روان تمامی اصول و نکات کسبوکارهای اینترنتی و بازاریابی اینترنتی را توضیح میدهد تا خوانندگان با هر سطحی از دانش و تجربه اطلاعات مفیدی را به راحتی دریافت کنند و برای ارتقا و بهبود وضعیت کسبوکار خود به کار گیرند.
سرفصلهای کتاب شامل چه عناوینی هستند؟
سرفصل های کتاب بازاریابی اینترنتی به زبان ساده عبارتند از:
- تعاریف و مبانی بازاریابی اینترنتی
- عوامل موفقیت وب سایت
- مدل های کسب درآمد از اینترنت
- آشنایی با روش های افزایش بازدید سایت
- اهمیت موتورهای جستجو
- بازاریابی از طریق پست الکترونیک (بازاریابی ایمیلی)
- بازاریابی ویروسی
- ایجاد باشگاه مشتریان
- بازاریابی ویدئویی
- تحلیل رفتار کاربران
- تحلیل سایت
- بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
نوشته : رضا شیرازی مفرد
منبع : https://www.jet.ir
دیدگاهتان را بنویسید