برای نفوذ برند و پیام در همهی ابعاد برنامهی ترویجتان، نشانههای غیرکلامی و زبان بدن نقش مهمی در تبلیغات و بازاریابی ایفا میکنند. در این مطلب به شما میگوییم چطور از زبان بدن در تبلیغات بهره بگیرید تا منجربه افزایش اثرگذاری آن و درنتیجه افزایش درآمدتان شود.
تبلیغات در بهترین حالت، توجه مخاطب را باید روی عنوان موردانتظار شما مانند محصول یا عبارت «کلیک کنید»، متمرکز شود. یک ترفند غیرکلامی مؤثر برای جلب نظر مخاطب این است که در آگهی، شخصی به هدف موردنظر اشاره یا نگاه کند. انسان بهطور طبیعی جلب چیزی میشود که دیگران به آن نگاه میکنند. پس اگر هدفتان تمرکز روی دکمهی خرید یا کالایی مثل کفش برای خرید است، عکس فردی که درحال نگاهکردن به هدف یا پیامتان است، کمک مؤثری میکند. مانند نمونهی زیر:
دیدگاهتان را بنویسید