بودجه‌بندی درست تبلیغات همسان و تبلیغات محتوایی

اشتباه بزرگی که در بسیاری از تبلیغات همسان دیده می‌شود این است که همه‌ی منابع صرف تولید محتوا می‌شوند؛ به این امید که با قرار دادن این محتوا در وبلاگ‌ یا وب‌سایت‌شان، ناشران اصلی بتوانند توجه مخاطبان هدف‌شان را جلب کنند. گرچه پیام‌های متقاعدکننده برای هر کمپین تبلیغاتی اهمیت دارند، اما لازم است تا در بازاریابی همسان اطمینان حاصل شود که منابع کافی برای ترویج آن محتوا درنظر گرفته شده است. در نتیجه علاوه‌بر وب‌سایتی که محتوا در آن قرار داده می‌شود، بازاریاب‌ها باید به‌دنبال کانال‌های همسان دیگری برای انتشار محتوا باشند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را برای محتوا جذب کنند. این کانال‌ها می‌توانند شامل پلتفرم‌های اجتماعی مانند فیسبوک، فهرست‌های جست‌وجوی حمایت‌شده در گوگل یا پیشنهادات پلتفرم‌های تبلیغات همسان در سایت‌هایی باشد که بیشترین بازدید را دارند.

به‌طور ایده‌آل، شما می‌توانید ترکیب توزیع پولی و رسانه‌ها را به‌گونه‌ای به کار ببرید که چرخه‌‌ای کارآمد ایجاد کند و هزینه‌ای که برای توزیع صرف کرده‌اید، منجر به دسترسی شما به افراد بیشتری از مخاطبین هدف‌تان شود.

مقاله بر گرفته از سایت : چطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *