اهداف را براساس مشتریان به بخش‌هایی تقسیم کنید:

  • مشتریان جدید: اهدافی که تعریف می‌کنید مشتریانی را که برای اولین بار به خرید می‌پردازند نیز پوشش بدهد.
  • مشتریان فعلی: خدمات و محصولاتی را که به مشتریان فعلی ارائه می‌دهید، توسعه بدهید.
  • مشتریان قبلی: اهدافی در نظر داشته باشید که مشتریان سابق را به‌سمت شما بازگرداند.

اهداف را براساس فعالیت‌ها تقسیم‌بندی کنید:

  • ارتباطات جدید: به شما نشان می‌دهند که اثرگذاری تیم فروش‌تان در زمینه‌ی ایجاد علاقه در مشتریان بالقوه چگونه عمل کرده است.
  • جلب مشتریان بالقوه: به شما نشان می‌دهد که تیم فروش شما در جذب مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان بالفعل چگونه عمل می‌کند.
  • ارتباطات مشتریان: به شما نشان می‌دهد که تیم فروش شما در ایجاد و حفظ تعامل با مشتریان فعلی، تا چه حد تأثیرگذار بوده است.

برگرفته از : سایت چطور دات کام

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *