معرفی کوتاه کتاب :

شما با مطالعه ی مطالب این کتاب ارزشمند، اول از همه با شخصیت واقعی یک فروشنده حرفه ای آشنا خواهید شد و با تمرین و تکرار و کپی این عادت ها در ذهن خود، به آسانی این شخصیت حرفه ای را در خودتان بوجود می آورید.

در قدم بعدی با شخصیت مشتریان امروزی آشنا خواهید شد و کاملاً دلیل تردید و دو دلی و بدبینی و طرز فکر آنها راخواهید خواند. در این مرحله با اطلاعات روانشناسی که از شخصیت یک فروشنده ی حرفه ای و طرز فکر او، و شخصیت مشتریان امروزی بدست آوردید، وارد مرحله ی سوم و هیجان انگیز، یعنی فروش و بدست آوردن سود می شوید.

در مرحله ی سوم تکنیک هایی وجود دارد که بتوانید مشتری را جلب کنید، هم به او بفروشید، هم رضایت او را به دست آورید .

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *