برای اینکه کمپین خود را در سراسر جهان توسعه دهید، چند نکته وجود دارد که باید آنها را به‌خاطر بسپارید. شما باید بازار را بشناسید، برنامه بازاریابی را خلق کنید، رویکرد خود را متناسب با بازاریابی برگزینید و ارتباطات خود را بومی‌سازی کنید.

۱. بازار خود را بشناسید

به‌محض اینکه شرکت‌تان تصمیم به گسترش فعالیت‌های خود در خارج از مرزها گرفت، باید زمینه‌ی کاری خود را بشناسید. هر منطقه رفتارها و هنجارهای خاص خود را دارد، باید نحوه‌ی عقد قرارداد در آن نواحی را بررسی کنید و فرهنگ رفتاری مردمان آن دیار را بدانید.

باید حتما در مورد نحوه‌ی واکنش بازار به راهبرد بازاریابی تحقیق کنید، تا بتوانید از بازار جدید خود نهایت منفعت را ببرید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *