کسب موفقیت در سراسر جهان به این معنا نیست که صرفا از زبان دیگری برای برقراری ارتباط استفاده کنید. بلکه باید برنامه‌ی بازاریابی جهانی خود را با تلاش‌های محلی‌تان هماهنگ کنید. اما این تلاش‌ها باید مطابق با دانش منطقه‌ای‌تان سفارشی‌سازی شوند. وقتی درمورد محیط جهانی آگاهی کسب می‌کنید، یک برنامه‌ی بازاریابی تنظیم کنید که جزئیات کارهایتان در آن درج شده باشد.

اول از همه، اهداف خود را مشخص کنید. وقتی این کار را کردید، نقشه‌ای ترسیم کنید که راهبرد کلی و روش‌های رسیدن به اهداف تان را نشان دهد.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *