چالش‌هایی که به آنها اشاره کردیم، باعث می‌شود کاربران به تولید محتوا بپردازند. مردم دوست دارند از تجربیات واقعی دیگران درباره‌ی استفاده از یک برند یا سفر به یک منطقه خبر داشته باشند. معمولا به این شکل به یک برند یا کسب‌وکار اعتماد می‌کنند.

ایجاد این نوع چالش‌ها نوعی نوآوری و خلاقیت است و می‌تواند در بهبود و رشد کسب و کار شما مؤثر باشد. با این حال، برای اینکه کاربران‌تان برندتان را تبلیغ کنند، نیازی نیست حتما چالش برگزار کنید. معمولا کاربران خود عاشق این هستند که تجربیات‌شان را از هر طریقی با دیگران به اشتراک بگذارند.

اگر برخی از مخاطبان‌تان عکس یا ویدئویی درباره‌ی شما و کسب‌وکارتان در یوتیوب یا اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند و از تجربیات‌شان گفته‌اند، از آنها اجازه بگیرید تا آن مطلب را با ذکر نام و حساب‌کاربری (از طریق تگ کردن یا ابزارهای مشابه) در شبکه‌های خودتان نیز به نمایش بگذارید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *