این آمار بر اساس اخباری که توسط سایت Hubspot منتشر شده به دست آمده است:

  • تا سال ۲۰۱۹، بیش از ۸۰ درصد ترافیک سایت ها از طریق فایل های ویدئویی خواهد بود
  • اضافه کردن فایل های ویدئویی به ایمیل های بازاریابی می تواند نرخ کلیک را تا ۲۰۰ الی ۳۰۰ درصد افزایش دهد.
  • تعبیه کردن فایل های ویدئویی در صفحات فرود می تواند نرخ تبدیل را تا ۸۰ درصد افزایش دهد
  • ۹۰ درصد از مشتریان گزارش کرده اند که ویدئوی مرتبط با محصولات به آن ها در تصمیم گیری خرید کمک کرده است.
  • بر اساس یافته های سایت یوتیوب، مصرف ویدئوهای موبایلی هر سال ۱۰۰ درصد افزایش پیدا می کند.
  • ۶۴ درصد از مشتریان بعد از دیدن فایل ویدئویی مرتبط با محصول به خرید مشتاق تر خواهند بود.
  • ۸۷ درصد از بازاریابان آنلاین از محتوای ویدئویی در استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنند.
  • یک سوم زمان افراد در دنیای آنلاین صرف تماشای ویدئو می شود.
  • تبلیغات ویدئویی بیش از ۳۵ درصد تبلیغات آنلاین را به خود اختصاص داده است.
  • ۵۹ درصد از تصمیم گیرندگان شرکت ها به جای خواند محتوای وبلاگ ها ترجیح می دهند فایل ویدئویی تماشا کنند.
  • متخصصان بازاریابی دیجیتال تخمین زده اند که یک دقیقه محتوای ویدئویی معادل ۱٫۸ میلیون کلمه است.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *