۷۶٪ از شرکتها میگویند که ویدئو بازده خوبی از سرمایهگذاری و مخاطب و فروش شما را جذب میکند. با وجودی که بازاریابی ویدیویی هنوز سادهترین و ارزانترین کار نیست، اما زمان زیادی را صرف پرداختن به موضوع و ساخت به آن میکند. علاوه بر این، ابزار ویرایش ویدئویی به طور مداوم بهبود مییابد و به مقرون به صرفه تر میشود. و حتی گوشیهای هوشمند شما میتوانند فیلمهای بسیار خوب و معقول را در حال حاضر تولید نمایند.
یکی دیگر از خبرهای خوب این است که فیلمهای شما همیشه لازم نیست کامل باشند، این محتوا است که همیشه اهمیت دارد!
آخرین تحقیقات نشان میدهد که اغلب کاربران ویدئوهایی از یک محصول یا کسب و کار با توضیحات زیاد و طولانی را، باز هم کنار نمیگذارند و نگاه می کنند.
کیفیت پایین و طراحی ضعیف تقریبا به همان اندازه نقش مهمی در دیدار کاربر دارد پس مواظب باشد … بنابراین عادلانه است که بگوییم ویدئو مانند پیتزا است – زمانی که بد است، هنوز خیلی خوب است!
دیدگاهتان را بنویسید