اعتماد، مبنای تبدیل و فروش است. اما ایجاد اعتماد باید یک هدف باشد. کل مفهوم بازاریابی محتوا و ویدئو مارکتینگ بر پایه اعتماد و ایجاد روابط بلند مدت است.

ویدئو را همه دوست دارند، محتوای ویدئویی احتمالا ما را نیز درگیر می‌کند و احساسات را به آتش می‌کشد. قدرتمند‌ترین شکل رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ نام تجاری و معرفی خود رسانه‌های تصویری و بصری هستند بنابراین، اگر شما در مورد بازاریابی محتوا جدی هستید، باید درباره بازاریابی ویدیویی نیز جدی باشید.

فیلم‌های تبلیغاتی می‌توانند اعتماد را نیز افزایش دهند. برخی از مصرف‌کنندگان همچنان در مورد خرید محصولات و خدمات در اینترنت شک دارند، زیرا آن‌ها از ترس فریب خوردن از خرید محصول دست می‌کشند، اما فیلم‌های بازاریابی عامل موثری برای اعتماد‌سازی می‌باشد و محصولات و کسب‌ و‌ کار و خدمات شما را به صورت شفاف و سریع نمایش می‌دهند. این احساس یک رویکرد فردی را ایجاد می کند، که به همین دلیل ۵۷ درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که فیلم‌ها اعتماد به نفس بیشتری برای خرید آنلاین به ما می‌دهد.

کلمات کليدي : ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *