وقت صرف کنید و مقالات مختلف را مطالعه کنید. قدم به قدم جلو بروید و نظرات متفاوت را بشنوید. به یک وبسایت و یک مرجع اکتفا نکنید. اگر این مقاله را در مورد سوال سئو چیست مطالعه میکنید، دیگر وبسایتهای مشابه را نیز برای این سوال جستجو کنید. علاوه بر آن به حرفهای همه گوش نکنید! سوا از سطح دانش نویسندههای مطالب، گاها استراتژی یا تکنیکی برای سئو در گذشته به خوبی جواب میداده که امروز دیگر آن تاثیر سابق را ندارد. از این رو پیشنهاد میکنم، همچنان که در بسیاری مشاغل امروز، تسلط بر زبان انگلیسی اگر مسالهی اصلی نباشد، قطعا باعث پیشرفت بیشتر و بهروزتر میگردد، به شکل مداوم به وبسایتهای بهروز و تقریبا مرجع برای مسائل سئو مراجعه کنید و اگر لازم است، برای همین یک قلم کار هم که شده زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.
بازاریابی و درآمدزایی از سئو:
پس از اینکه شما با صبر و دقت و به نوعی استقامت در بهینهسازی وبسایتتان پیشرفتید، آنگاه فصل درو میرسد. اگر پروسهی سئویی که در پیش گرفتید، نقشهی راه صحیحی داشته باشد، شما از همان هفتههای اول، باید نتایج آن را در کسبوکار خود مشاهده کنید.
گاها میشنویم که برخی از روی سادهانگاری ادعا میکنند که شما به جای سئو میتوانید مثلا پاپآپ خریداری کنید و روزانه چندین هزار بازدیدکننده داشته باشید؛ در صورتی که جذب هزار ورودی از موتورهای جستجو، زحمت بسیار زیادی دارد.
این افراد اصولا با مفهوم بازدیدکنندهی هدف و تبلیغات هدفمند ناآشنا هستند. شما به عنوان مثال با خرید پاپآپ، بازدیدکنندهی هدفمندی نخواهید داشت و علاوه بر آن، باز مثلا در مورد پاپآپ، اشخاص بازدیدکننده معمولا در کمتر از چند ثانیه، صفحهی بازدشده را میبندند.
در مورد بازدیدکنندهی هدفمند و تبلیغات هدفمند در آینده مطلبی خواهم نوشت، اما به طور کلی، بازدیدکنندهی هدفمند یعنی فردی که مشخصا و از روی تمایل به دنبال کسبوکار یا وبسایت شما میچرخد و این افراد هستند که باعث رونق کسبوکار و وبسایت شما میشوند. و بهترین تبلیغات هدفمند، همین سئو است که صحبتش را میکنیم. چرا که وقتی شخصی به دنبال کتابهای الکترونیکی میگردد، طبیعیست که عباراتی مثل دانلود کتاب یا دانلود کتاب الکترونیکی را جستجو کند و وقتی وبسایت دانلود کتاب شما، در این کلمات بهینهسازی شده باشند، فرد مخاطب، دقیقا به چیزی که میخواهد میرسد. و البته شما هم همینطور.
دیدگاهتان را بنویسید